fredag 20 april 2012

En busig prinsessa!

Hej! 

Jag har gjort ett kort på beställning. Hittade en kul vikning här. Det blir en vikbar ask.


Jag använde ljus lilla cardstock som bas. Och har jag använt mörk lilla och vit cardstock. Vit med svarta prickar från Bo Bunny.


Jag har dekorerat med vit band, lilla sidenblommor, rhinestones, fjärilstans från Martha Stewart, pearls på fjärilen. Stjärnorna och kronan fick lite Glossy Accents. Stämpeln är från Gorjuss Stamps och har målat den med towbow pennor.


Jag gjorde ett litet kort som ligger i asken, i lilla cardstock. Med en Grattis text med hjälp av dymo.
Jag har chalkat alla kanter med en stämpeldyna, brons.

Ha en härlig helg!
Kram Lisen:)

1 kommentar:

  1. Såå fint det blev med den vikningen, sött motiv och så härliga färger :)

    TREVLIG HELG!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera