lördag 27 augusti 2011

Om mig...



Jag heter Liselott och bor vid västkusten.

Har alltid pysslat sen jag var liten och det har följt med mig genom livet på olika vis.

Det började med att titta i Panduros katalog och fastade för scrapbooking och har scrapat sen 06. Började med layouter och på senare år har jag börjat göra kort i dess olika varianter.

Det har hänt mycket sen man köpte sina första grejer för att börja med scrapbooking.

Man känner sig fortfarande som ny för det finns så mycket att upptäcka i denna scrapvärld.

Jag har ingen sammanhängande stil, för att jag är för nyfiken och kan inte låta bli att testa, prova och framför allt det fina som finns att använda,

som blommor, glitter av alla dess varianter och embossing,

listan kan göras lång och som sagt, det finns ju så mycket vackert att skapa med.

Jag scrappar gärna lite i vintage, jag har svårt att låta bli att chalka kanter.

Jag bara älskar fjärilar i alla dess varianter

och det kan jag nog inte vara utan på mina kort och LO.

När jag inte scrapar så är det familjen och vänner som har en plats i mitt liv.

Ibland är mina händer upptagna för att studera på högskolan.

Skriv gärna en kommentar om ni har frågor eller tips vad ni vill se och läsa i min blogg:)

Ha det gott Lisen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar