fredag 16 december 2011

En prinsessa!

Hej!

Här kommer resultatet, kortet jag gjorde till min systerdotter som gillar Askungen just nu. Hade fått instruktioner hur det ska se ut, Först rosa, sen turkos och blått i mitten. Och Askungen förstås. Det är disney prinsessor som gäller:)



Jag använde rosa cardstock, turkost papper, både har jag använt hörnstans och blått som jag stansad ut som ett tårtpapper från Cheery Lynn dies. Chalkat kanterna med Versa mark, brons.




Har använt rosa rhinestones, fjärilarna kommer från Martha Stewart som jag har målat med Clear rocky candy, Ranger.



Har använt rosa organzaband, rosa & vita blommor. Pearl maker på den ena fjärilen. Lite rosa glitter på blommorna. Har sytt med hjälp av Sew Easy.
Köpte prinsessa bokmärken på BR.


Den här fina Askungen klänning får hon från sin morfar. Visst är den fin?!!

Ha det gott!
Kram Lisen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar