måndag 5 december 2011

Laugh, love...!

Hej!

Brr, vad kallt det är och snart kanske det kommer snö. Tycket det var dags med en layout så jag scrappade ihop ett med foto på min systerdotter, som gillar pilla med halsband och vara busig när hon var mindre:)


Har använt Canvas corp fina mönstrade papper, Black & Kraft Live Love Laugh. Tyckte pappret passade bra ihop med korten för det är skratt, glädje, kärlek och busigt. Sen tog jag ett svart cardstock som bakgrund och vit cardstock som fotomatta. Det vita med svart text och tags hade jag hemma.
Och dem vita stolparna är från Tim Holtz dies.


Svarta runda cirkeln kommer från Nellies Snellens dies. Och har använt svart band, hjärta och liten fot.
Blomman som jag har målat med silverglitter och Swirl dies från magnolia hade jag hemma.


Allt detta hade jag hemma men det finns fina blommor, brads, rhinestones och stickles i butiken:)
Och så har jag använt stämpeldyna, brons när jag chalkat alla kanter.

Ha det gott
Liselott:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar