torsdag 5 januari 2012

Min scraphörna!

Hej!

Tänkte visa min scraphörna. Jag bor i en etta och det blir att man har allting i lådor, dessutom transparenta lådor så man ser vad har för grejer. När jag är i farten är det grejer överallt. Jag längtar tills jag får en större lägenhet så att man kan inreda ett scrapbookingrum. Men det kommer småningom, ska bara studera färdigt och dessutom är det sista terminen:)



Smått o gott som: Embossning, stämplar, blommor, band, glitterlim, stansar, dies, dekorationer av olika slag och färger av olika slag m.m! Listan kan göras låånnngggg!



Fina väska som jag fick när jag fyllde år en gång. I den rymmer det scrapgrejer som man kan ha med sig när man ska ut på scrapträffar. Lagom stor för mig för jag orkar inte släppa med hur mycket som helst;)



En låda med Cardstock och mönstrade papper. Min verktygs väska som snurrar. Och i den finns det alla möjliga verktyg.



En Big shot som jag är nöjd med och en låda med foto.

Är du nyfiken vad jag har mer eller vilka verktyg jag använder så får du gärna fråga!:)

Ha det gott!
Kram Lisen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar